IMG_7867

OM OSS

Siden butikken åpnet i 2018 har hele idéen bak konseptet vært at vi NOOR jentene skal kunne hjelpe deg å finne din egen stil, og å sette den sammen på en måte som får deg til å føle deg som din beste versjon, uansett størrelse, stil, eller alder.

Hos NOOR by M finner du derfor hele antrekk og enkeltplagg til en god pris, og en del av idéen er at du skal kunne finne klær her du ikke finner noe annet sted. Og siden mote og personlig stil er så mye mer enn et plagg, finner du sko og alt av tilbehør samt smått av interiør. Vi gleder oss til å hjelpe deg, velkommen inn til oss. 

Hilsen NOOR-jentene

FAQ

Ja, du kan velge Klikk & Hent som leveringsalternativ. Bestillingen kan hentes hos Noor by M Haugesund etter at du har mottatt bekreftelse om at din bestilling er klar for henting. Adresse: Åsbygata 4, Haugesund. Dersom bestillingen ikke hentes ila. 14 dager vil din ordre bli kansellert.

Vi sender med Bring, alle ordrer blir sendt fra butikken hver mandag, onsdag og fredag. Bestillingen vil bli sendt til postkassen eller ditt nærmeste Bring- utleveringssted med utgangspunkt i ditt postnummer.

Du kan også hente i butikk hos Noor by M, Åsbygata 4

Nei dessverre, vår nettbutikk sender kun til adresser i Norge.

Om du har mulighet til å returnere ordren din til vår fysiske butikk så er du hjertelig velkommen til å gjøre det, all tilbakebetaling gjennomføres via Klarna. Vær Obs på at du kan kun hente og returnere ordren din i Haugesund, ikke hos Noor by M Bodø.

Dessverre, når bestillingen din er plassert og importert i vårt system har vi dessverre ingen mulighet til å gjøre endringer. Du kan imidlertid alltid returnere bestillingen.

Dessverre. Vårt system gjennomfører ikke bytter av størrelse og styles, kun returer og refusjoner. Dersom du ønsker å bytte vare kan du enkelt legge inn en ny bestilling og returnere varen.

Dersom vi ikke kan sende en av de bestilte varene, blir dette oppgitt i leveringsbekreftelsen. Du vil automatisk refunderes for ikke-sendt(e) vare(r).

Du kan spore pakken din med kollinummeret du fikk i leveransebekreftelsen din her: bring.no/tjenester/spore Om du ikke har fått leveransebekreftelse, betyr det at pakken din ikke har blitt sendt enda. Det kan ta 1-3 dager før leveransebekreftelsen sendes.

Dersom du ikke fant svar på ditt spørsmål, kan du kontakte vår kundeservice
på mail. Husk å legge ved fult navn og bestillingsnummer i mailen. Teamet på
kundeservice svarer deg innen 48 timer. Mail: kundeservice@noorbym.no

kontakt oss

Skroll til toppen
Rull til toppen